星期一, 一月 21, 2008

請下單吧


見到呢情況就知到一年一度的蒸糕時間又到了, 擬定餐單如下 :-
首位當然係長年高據最受歡迎榜第一位的羅白糕,今年會特設加強的健怡版本,家中有老人家不希望食太肥膩的臘味,我會先煲一煲魚湯再用來煲羅白,然後凈放冬菇及江瑤柱,落單時可選一般/健怡的版本.
今年加入芋頭糕,紅豆糕,蔗汁馬蹄糕/水晶馬蹄糕(唔用蔗汁),粟米椰汁糕.
另外如大家/有朋友想學的話,我可以開班教授的,到時安排啦.

7 条评论:

匿名 说...

搶先落單: 我想要健怡版!

另外, 多謝蔡兒媽媽多年的照顧, 祝蔡兒媽媽家肥屋潤, 越來越多樓收租!!

Helmet Jane 说...

我又要,貪心d,健怡/原味各一得唔得?
粟米椰汁糕又正播,有無出迷你版堂食架 ..heehee

匿名 说...

你所付托,我必承諾,全部無問題.

匿名 说...

我想要"肥膩臘味"版的蘿蔔糕.

芋頭糕,紅豆糕,粟米椰汁糕都好吸引都想要添!!!!

愛茶之女上

匿名 说...

蘿白+紅豆+馬蹄得唔得?

貴妃 说...

肥膩臘味"版蘿蔔糕+馬蹄 pls!!!!

匿名 说...

i want one carrot cake..fat fat one is ok